4 apr. 2009

Tack

Tack

Tack för alla många hälsningar på ettårsdagen för rupeba.se. Det kom många gratulationshälsningar på svenska, norska, danska och engelska. Här kommer några exempel:

Jag vill gärna vara med och gratulera 1-åringen.TACK för en mycket bra hemsida, som jag förresten har som startsida och som innehåller så mycket matnyttigt. /Christian Paulsson

Jag tycker att det är en jättebra sida. Blir så välsignad att läsa den, och det är det första jag gör när jag slår på min dator. Hoppas den fortsätter i många år framöver. /Åke Möllesjö

Takk for kjempeflott nettsted. Dere gjør en kjempejobb. Her er det mye godt stoff og nå også på norsk. Herlig! Latvisk neste? /Marianne Spor

Gratulerer med 1 års dagen for nettsiden deres. Godt jobbet. Med ønske om fortsatt fremgang. /Elisabeth Lukassen Christiansen

Congratulations on this important milestone ! Your blog is an example of one's utmost for His highest; aesthetic and attractive layout, articles of broad interest, well written, and an example of committed Christian service in sharing the Word in a practical and necessary format !Many blessings ! A SA salute from the UK /Sven Ljungholm

Vi hoppas och ber att vi någon gång kommer att bli så bra som många tror att vi redan är!

Inga kommentarer: